Previous Next Репертуар Про виставу Жанр – Танцювальна чума з антрактом Автор – Карел Чапек Режисерка – Олена Щурська Художник-постановник – Пилип Нірод Художниця по світлу – Марі Акопян Хореографія – Андрія Дикого Асистентка хореографа – Ніна Змерзла Музичне рішення – Олени Щурської Помічниця режисера – Поліна Лук’яненко Тривалість вистави – 2 години 30 хвилин (з антрактом) Прем'єра – 10 вересня 2021 За п’єсою «Засіб Макропулоса» Красива жінка, світова зірка, яка має абсолютно все: гроші, славу, увагу залицяльників. Її бажають, кохають, боготворять. Проте вона байдужа до життя, але така пристрасна, аби жити! Емілія приїздить до маленького патріархального містечка, гастролі зірки перевертають все з ніг на голову, її таланту поклоняються всі навкруги. Молода красуня намагається тут врятуватися від найбільшого свого страху, а врешті-решт проходить шлях від улюбленої примадонни до ворога. Чим же завинила Емілія Марті перед місцевими мешканцями, щоби вони вчинили над нею самосуд? Ін'єкція безсмертя Video of Ін'єкція безсмертя Дійові особи та виконавці Альберт Грегор Нежурко Олексій Москаленко Олег Емілія Марті Ребрик Ліліана Баріхашвілі Дар'я Ярослав Прус Портянко Ігор Янек, його син Лагай Ігор Гаук-Шендорф Атаманюк Артем Адвокат Колєнатий Сомик Анатолій Вітек Мартинішин Артем Крістіна, його дочка Куземко Дарина Лікар Пономаренко Сергій Машиніст сцени Кобалія Мішіко Покоївка Табачук Вікторія Лук'яненко Поліна Хранителі Бобух Віталій Кобалія Мішіко Лук'яненко Поліна Чопоров Ілля Пономаренко Сергій Табачук Вікторія Прибиральниця Петрякова Руслана Преса Ігри з часом Вистава-бенефіс Ліліани Ребрик «Ін’єкція безсмертя» поставлена за мотивами відомої п’єси Карела Чапека «Засіб Макропулоса». Ігри з часом — чи не найспокусливіша тема в літературі, мистецтві. Найневизначеніша з наукової точки зору категорія, абстрактне поняття часу турбує людство віддавна: практично в усіх релігіях присутня тема безсмертя. Від античної міфології до сьогодення час від часу з’являються взірці художніх спроб осмислити час. Чи існує секрет безсмертя? Режисерка-постановниця Олена Щурська: «Головна героїня Емілія Марті, яку грає Лілія Ребрик, це образ, який не має дна, не має краю, завжди є куди заглиблюватися, знаходити якісь нові асоціації. Була щаслива попрацювати з Лілією. Коли вона розкривалася зсередини, то я робила для себе досить несподівані і цікаві відкриття. Робота над такою виставою — справжній виклик для режисерів та акторів». Чи варто шукати рецепт безсмертя? «П’єсі майже 100 років, а питання ті ж самі знов актуальні. Міняється суспільний устрій, змінюються люди, обставини, цінності. Стає зрозумілим, що є правдивим, ціннісним, вічним, а що було підробкою — це відсіюється. Мене зачепило те, що головна роль — це жінка, яка світом не сприймається, а засуджується», — розказує режисерка Олена Щурська. Коментарі View the discussion thread. Фото: facebook https://www.facebook.com/media/set?vanity=molodyytheatre&set=a.1710090929188095
Ігри з часом Вистава-бенефіс Ліліани Ребрик «Ін’єкція безсмертя» поставлена за мотивами відомої п’єси Карела Чапека «Засіб Макропулоса». Ігри з часом — чи не найспокусливіша тема в літературі, мистецтві. Найневизначеніша з наукової точки зору категорія, абстрактне поняття часу турбує людство віддавна: практично в усіх релігіях присутня тема безсмертя. Від античної міфології до сьогодення час від часу з’являються взірці художніх спроб осмислити час.
Чи існує секрет безсмертя? Режисерка-постановниця Олена Щурська: «Головна героїня Емілія Марті, яку грає Лілія Ребрик, це образ, який не має дна, не має краю, завжди є куди заглиблюватися, знаходити якісь нові асоціації. Була щаслива попрацювати з Лілією. Коли вона розкривалася зсередини, то я робила для себе досить несподівані і цікаві відкриття. Робота над такою виставою — справжній виклик для режисерів та акторів».
Чи варто шукати рецепт безсмертя? «П’єсі майже 100 років, а питання ті ж самі знов актуальні. Міняється суспільний устрій, змінюються люди, обставини, цінності. Стає зрозумілим, що є правдивим, ціннісним, вічним, а що було підробкою — це відсіюється. Мене зачепило те, що головна роль — це жінка, яка світом не сприймається, а засуджується», — розказує режисерка Олена Щурська.